Sunday, 7 June 2015

Terkadang ........






Dari dulu aku cuba untuk new life tapi entah kenapa aku sering teringatkan hal yang dulu . Perkara yang tidak membuat aku gembira . Entah kenapa aku sering teringat kan orang yang pernah muncul dalam hidup aku . Entah kenapa aku sering teringat kan orang orang yang aku sayang walaupon aku tahu mereka langsung tak ingat dekat aku . Entah kenapa terkadang aku terasa sunyi . Terasa kehilangan sesuatu yang aku sendiri tak tahu apa . Kadang aku pergi berjalan tanpa arah tuju hanya kerana ingin menenangkan fikiran . Ingin melupakan segala masalah walaupon hanya seketika . Terkadang aku senyum dan bergelak ketawa hanya kerana ingin menutup segala kesedihan yang ada . Tak siapa mengerti apa yang aku rasa . Terkadang aku mengeluh dengan kehidupan ini tapi aku tahu Allah dah merancang segalanya . Apa yang terjadi pasti ada hikmahnya kan ? Mahu atau tidak aku terpaksa laluinya walau berliku dan berduri . InsyaAllah aku mampu . InsyaAllah ....

No comments:

Post a Comment