Saturday, 25 April 2015

Si Sahabat













Pejam celik pejam celik dah 7 tahun aku berkawan dengan dia ni . Start kenal dia dari form 1 . Satu sekolah dengan aku dulu . Act aku tak sangka dia akan tetap jadi kawan aku walaupon dah habis sekolah . Hahaha . Dulu masa zaman sekolah memasing buat hal sendiri . Kekadang tak bertegur pon . Tapi siapa sangka kan walaupon dah habis sekolah kitaorang tetap menjadi kawan malah menjadi kawan baik . Hahaha . Kenangan . Bila di ingatkan balik rasa kelakar pon ada . Kekadang bergaduh , kekadang berbaik . Biasalah tu kan . Adat berkawan . Hanya Allah je yang tahu betapa sayangnya aku dekat persahabatan ni . Walaupon kekadang aku terasa hati dengan dia . Tapi aku memang tetap bersabar sebab aku tahu terkadang aku juga ada sakitkan hati dia . Dia yang banyak dengar cerita aku , luahan aku , masalah aku . Dia jugak lah yang tolong aku bila aku susah . Tapi hari berganti hari . Aku sedar sesuatu . Aku sedar yang persahabatan ini makin renggang . Persahabatan ni dah tak macam dulu . Mungkin disebabkan peredaran masa banyak yang berubah .  "Mokk . aku tahu kau memang takan baca apa yang aku taip dekat blog ni . Aku cuma nak cakap thanx sebab sudi jadi kawan aku . Walaupon persahabatan kita semakin renggang . Aku tetap harap ia bertahan"

No comments:

Post a Comment