Saturday, 25 April 2015

I'm Back !


 New Life ! New Story !





Setelah lama menyepi di blog . Now i'm back ! Banyak cerita yang hendak dikongsi bersama sebenarnya . Tapi itu sekejap lagi lah kan . Rindu jugak nak update blog ni . Tapi busy sampaikan tak ada masa nak update . Bertahun dah berlalu . Followers aku sihat tak ? Hahaha . Now aku lebih kepada diri aku sendiri . Banyak yang dah berubah dalam hidup aku sekarang ni . Pelbagai dugaan dan cabaran . Menangis gembira suka duka . Tapi itu semua ujian dariNya . Semakin hari semakin membesar . Hahaha . Nak kata bahagia tak ada lah bahagia sangat . Hihihi . Takpe lah . Gemok itu kan comel . Hiks . Pelbagai dugaan yang datang sekarang ni . Pelbagai ragam manusia yang aku jumpa . Ada yang datang dan terus setia bersama . Ada yang datang dan berlalu pergi begitu sahaja . Ada yang kekadang muncul kekadang tenggelam . Biasalah lumrah kehidupan . Walau apa pon yang terjadi . Kita kena lah teruskan hidup . Berdiri di atas kaki sendiri . Jangan terlalu mengharapkan pertolongan orang . Bayang-bayang kita sendiri pon akan tinggalkan kita di dalam kegelapan .

No comments:

Post a Comment